Andere look in de hal

Geweien, houten zweedse Dalarnapaarden en vachten zijn favoriet bij mij als woonaccessoires. Ik denk omdat ze puur en natuurlijk zijn. Je vindt deze dingen dan ook op verschillende plekken in mijn huis en nu ook in de hal. De spiegel van een vlooienmarkt heb ik op de grond gezet en de houten woonketting van Huis en Grietje (giveaway aktie) komt mooi uit op het Ijslandse schapenvacht. Het plakaat van steigerhout met Dalarnapaard met leren koord heb ik zelf gemaakt met schoolbordverf. Het rode Dalarnapaardje heb ik ook op een vlooienmarkt opgedaan en het mooie handgemaakte blauwe zweedse Holmestad paard heb ik bij Katrien van Touch of Sweden gekocht. Die heb je misschien al gezien in een eerder blogbericht! Weer eens een andere look in de hal!















Geen opmerkingen: